Serviciul Clienţi Stars

Suntem mândri să avem o echipă dedicată care lucrează pentru tine. Echipa noastră de asistenţă e pregătită să răspundă întrebărilor tale 24 de ore pe zi, 7 zile pe săptămână.

Întrebări de ordin general

Cea mai bună metodă de a găsi răspunsurile la întrebările tale în legătură cu jocurile disponibile este să consulţi Centrul de Asistenţă. În cazul în care întrebarea ta nu-şi găseşte răspunsul aici, ne poţi contacta şi membrii echipei noastre de asistenţă te vor ajuta.

Un link către formular poate fi găsit şi în meniul 'Ajutor' din programul nostru de joc.

În formularul 'Contactează Serviciul Asistenţă' trebuie doar să selectezi limba ta preferată, cea mai potrivită Categorie (de exemplu, 'Cont') şi Subcategorie (de exemplu, 'Ţi-ai uitat parola'), să scrii subiectul (de exemplu, 'Nu îmi pot aminti parola') şi apoi să scrii întrebarea ta.

Te rugăm să introduci cât de multe detalii poţi referitor la cererea ta pentru a o putea rezolva rapid, în mod complet şi profesional. Dacă primeşti un mesaj de eroare sau ai o problemă tehnică, te rugăm să ne spui textul mesajului sau să ne furnizezi o poză a mesajului respectiv astfel încât să-ţi putem rezolva problema cât mai rapid.

Joc responsabil

Responsible Gaming

Credem cu tărie în jocul responsabil şi suntem dedicaţi unei experienţe de joc plăcute şi pozitive.

Întrebări frecvente Asistenţă

FAQ

Serviciul Clienţi a adunat o listă cu cele mai des întâlnite întrebări şi răspunsurile lor.