Bun venit în Magazinul de recompense

Doreşti să te răsfeţi un pic? De ce nu, o meriţi! Magazinul Stars şi Magazinul de recompense oferă totul, de la îmbrăcăminte şi accesorii până la recompense online, pe care le poţi utiliza pentru a-ţi îmbunătăţi experienţa cu toate produsele noastre excelente.

Stars Store

Magazin Stars - cumpărături online

Fie că sărbătoreşti un moment special sau încerci să găseşti cadoul perfect, Magazinul Stars este destinaţia perfectă.

Dă click mai jos pentru a răsfoi o largă selecţie de articole, inclusiv articole de lux, produse de poker şi mărci exclusive de îmbrăcăminte şi accesorii.

Rewards Store

Magazinul de recompense – utilizează StarsCoin

Colectează StarsCoin ca membru Stars Rewards şi utilizează-le aici o varietate de recompense online, care îţi vor îmbunătăţi experienţa de joc. Bilete online şi multe altele sunt disponibile acum – foloseşte-ţi StarsCoin pentru mai mult joc, mai multă valoare şi mai multă distracţie!

Dă click mai jos sau găseşte Magazinul de recompense în aplicaţie şi în programul de joc pentru computer, prin intermediul meniului 'My Stars'.

Întrebări frecvente

Nu găseşti ceea ce cauţi? Încearcă Centrul de Asistenţă sau contactează Serviciul Clienţi.

Cum pot face o comandă în Magazinul de recompense?

  1. Autentifică-te în contul tău Stars.
  2. Deschide meniul 'My Stars'
  3. Dă click pe butonul 'Magazin de Recompense'.
  4. Răsfoieşte categoriile de produse, selectează articolul pe care doreşti să-l comanzi şi dă click pe 'Cumpără acest produs'
  5. Vei vedea o nou fereastră cu un formular de comandă. De aici poţi:
    1. Alege cantitatea
    2. Confirma că adresa listată este a ta şi este corectă. Dacă nu este, te rugăm să o actualizezi sau să utilizezi o altă adresă pentru livrare
    3. Confirma sau actualiza numărul tău de telefon. Te rugăm să reţii: dacă aceasta este prima ta comandă, va trebui să furnizezi un număr de telefon în spaţiul indicat (inclusiv codul ţării) înainte de încheierea comenzii.
    4. Introdu codul fiscal personal (dacă ţi se cere)
  6. Dă click pe 'Următorul'
  7. Citeşte notificarea 'Neasumare a responsabilităţii Magazin de Recompense'. Dacă nu eşti de acord cu informaţiile specificate, poţi decide să anulezi comanda apăsând pe 'Anulare'. Dacă vrei să continui, te rugăm să dai click pe 'Sunt de acord cu termenii specificaţi mai sus'.
  8. Vei vedea fereastra care confirmă achiziţia, dă click pe 'Confirmare'. În această etapă şi înainte de a confirma comanda, poţi decide să te duci înapoi şi să actualizezi culoarea, cantitatea, adresa şi numărul de telefon. De asemenea, poţi anula comanda.
  9. Un e-mail de confirmare a comenzii îţi va fi trimis automat. Te rugăm să verifici dacă aceste detalii sunt corecte.

Te rugăm să reţii că, în anumite ţări, nu sunt disponibile toate articolele şi, în funcţie de ţara ta de rezidenţă, ţi se poate cere să plăteşti anumite taxe vamale şi taxe către autorităţile relevante, pentru a putea primi bunurile pe care le-ai comandat. În plus, ţi se poate cere să prezinţi anumite documente, înainte de a-ţi fi eliberate asemenea bunuri.

Tu eşti în totalitate responsabil pentru plata oricăror comisioane şi/sau pentru furnizarea oricăror documente, aşa cum poate fi cerut de către autorităţile relevante din ţara ta de rezidenţă. Dacă nu o faci, riscul îţi aparţine în totalitate şi niciun StarsCoin nu îţi va fi returnat în urma nerespectării cerinţelor în vigoare în ţara ta de rezidenţă, legate de eliberarea bunurilor.

Pot comanda de pe web sau folosind telefonul sau tableta?

Poţi găsi Magazinul de recompense în programul de joc pentru mobil în secţiunea 'My Stars'. Clienţii aplicaţiei pentru mobil pot comanda bilete de turneu şi rabaturi cash în majoritatea magazinelor pentru mobil. Toate celelalte comenzi trebuie făcute prin intermediul programului de joc pentru computer. Dacă nu reuşeşti să faci o achiziţie prin intermediul programului pentru computer şi ai vrea să plasăm noi comanda pentru tine, te rugăm să contactezi Serviciul Clienţi cu următoarele informaţii:

  • Nume complet
  • Adresă poştală completă
  • Număr de telefon
  • Articolul (articolele) pe care vrei să îl (le) comanzi

Tocmai am plasat o comandă, când va fi aceasta procesată şi livrată?

Comenzile pot fi procesate chiar şi la doar trei ore după ce au fost plasate. Perioada de timp necesară pentru procesarea comenzii va depinde de articolul comandat şi de ziua în care ai plasat comanda. Unele articole, cum ar fi token-urile de securitate, sunt procesate săptămânal. Te rugăm să reţii că, atunci când plasezi o comandă pe durata weekendului, comenzile tale vor fi procesate luni/marţi.

Care este durata de livrare a unei comenzi?

Timpul de livrare pentru articolele din Magazinul de recompense diferă în funcţie de fiecare regiune, după cum urmează:

RegiuneTimp de livrare de la notificarea de expediere
UK  1-3 zile
Europa 3-7 zile
Restul lumii  5-20 zile

Dacă nu primeşti comanda în acest timp te rugăm să contactezi Serviciul Clienţi. În caz contrar se va considera că pachetul a fost livrat.

  • Dacă vreau ca pachetul să ajungă mai devreme, pot plăti suplimentar? 

    Nu. Nu oferim servicii de expediere rapidă şi nu putem face excepţii. Toate comenzile sunt expediate în acelaşi mod.
  • Dacă nu am primit comanda, dar am uitat să vă comunic acest lucru după ce perioada de timp specificată pentru regiunea mea a expirat, ce se va întâmpla? 

    Din păcate, comenzile mai vechi de 6 săptămâni (de la data plasării comenzii) nu pot fi creditate înapoi în contul tău decât dacă pachetul ne este returnat. De aceea este foarte important să ne contactezi imediat dacă nu primeşti pachetul după perioada de timp specificată pentru regiunea ta, astfel încât să putem face o investigaţie şi să ne dăm seama de motivul întârzierii.

De ce trebuie să furnizez codul fiscal personal?

Aceasta este o cerinţă venită din partea autorităţilor tale locale, pentru a permite curierului să livreze pachetul. Această informaţie ţine strict de comandă şi nu va fi utilizată pentru niciun alt scop, în afară de livrarea pachetului, în conformitate cu legile privind protecţia confidenţialităţii.

Pot cumpăra articole din Magazinul de recompense folosind bani reali?

Nu. Însă, articolele din Magazinul Stars pot fi achiziţionate pe bani reali.

Se poate ca livrarea să se facă la o altă adresă decât cea declarată în contul meu?

Da. 

Dacă doreşti să-ţi livrăm comanda la o altă adresă, poţi comanda articolul cum o faci în mod normal şi, pe durata procesului de plasare a comenzii, vei vedea o opţiune pentru trimiterea articolului la o altă adresă ('Foloseşte o adresă diferită'). Te rugăm SĂ NU îţi schimbi adresa din cont pentru acest lucru. Este important să ne furnizezi o adresă la care să fie cineva prezent, pentru a primi pachetul. Te rugăm să reţii că se pot aplica anumite restricţii privind livrarea pentru anumite ţări şi, ca urmare, e posibil să nu poţi obţine livrarea anumitor articole în altă ţară.

Trebuie să plătesc taxe de livrare?

Odată ce ai plasat o comandă, nu va mai trebui să suporţi alte costuri, deoarece transportul şi taxele sunt incluse în preţ. 

Cu toate acestea, în funcţie de ţara ta de rezidenţă, ţi se poate cere să plăteşti anumite taxe vamale şi taxe către autorităţile relevante, pentru a putea primi bunurile pe care le-ai comandat. În plus, ţi se poate cere să prezinţi anumite documente, înainte de a-ţi fi eliberate asemenea bunuri.

Tu eşti în totalitate responsabil pentru plata oricăror comisioane şi/sau pentru furnizarea oricăror documente, aşa cum poate fi cerut de către autorităţile relevante din ţara ta de rezidenţă. Dacă nu o faci, riscul îţi aparţine în totalitate şi niciun StarsCoin nu îţi va fi returnat în urma nerespectării cerinţelor în vigoare în ţara ta de rezidenţă, legate de eliberarea bunurilor. 

În cazul improbabil în care ţi se cere să plăteşti taxe vamale, te rugăm să reţii că le vom rambursa în contul tău, imediat ce am primit o copie a facturii comerciale incluse în pachet, chitanţa aferentă taxelor plătite (în care trebuie să se vadă clar suma plătită) şi dovada că livrarea a fost din partea noastră, adică factura noastră de transport (Shipping Invoice - Pick Note). Contactează Serviciul Clienţi şi te vom ajuta cu plăcere.

Ce mărimi sunt disponibile pentru articolele de îmbrăcăminte/şepci/genţi?

Verifică descrierea articolului pentru un tabel de măsuri. Te rugăm să te asiguri că verifici măsurile cu atenţie, pentru că măsurile noastre pot varia din punct de vedere al croielii.

Pot returna o comandă?

Trebuie să contactezi Serviciul Clienţi pentru a ţi se aproba returul, întrucât există câteva proceduri şi restricţii. 

Dacă ai comandat un articol de o mărime greşită îl poţi returna, dar va trebui să achiţi cheltuielile de livrare. Întotdeauna verifică mărimea articolului comandat pentru a fi sigur că este de măsura potrivită.

Dacă ai primit un articol greşit în locul celui pe care l-ai comandat, va trebui să ni-l trimiţi înapoi pe cheltuiala noastră şi articolul corect îţi va fi livrat, fără nicio taxă adiţională. Pentru aceasta, te rugăm să contactezi Serviciul Clienţi şi te vom ajuta cu plăcere.

Te rugăm să reţii că, dacă un articol este returnat fără numărul de ordine iniţial inclus în pachet şi/sau fără autorizare, nu vom putea returna StarsCoin sau trimite un articol în schimb.

Se poate ca o comandă să fie expediată la o căsuţă poştală?

Comenzile nu pot fi expediate către căsuţe poştale, deoarece o persoană trebuie să fie prezentă pentru a primi pachetul.

Cum îmi pot verifica istoricul comenzilor?

  1. Autentifică-te în contul tău Stars prin programul de joc pentru calculator (istoricul comenzilor nu este disponibil prin programul de joc pentru mobil).
  2. Dă click pe 'My Stars'.
  3. Dă click pe butonul 'Magazin de Recompense'. O fereastră pop-up se va deschide.
  4. Dă click pe secţiunea de sus din partea stângă şi va apărea o fereastră pop-up cu secţiunea 'Istoric comenzi'. Dacă dai click pe aceasta, se va afişa o fereastră pop-up cu toate comenzile pe care le-ai efectuat vreodată.

Am comandat mai multe articole în acelaşi timp, dar acestea nu au venit toate odată. De ce?

Unele articole sunt livrate din locaţii diferite şi vor ajunge separat.

Pot modifica sau anula o comandă pe care tocmai am făcut-o?

Da. Atât timp cât statusul comenzii tale este 'Nou', poţi anula comanda prin intermediul Casieriei din programul de joc. Dacă trebuie să aduci modificări comenzii tale, aceasta va trebui să fie mai întâi anulată, după care vei plasa o nouă comandă.

Odată ce ai făcut o comandă, vei primi un e-mail de confirmare. Te rugăm sa verifici detaliile cu atenţie. După aceea, comanda este procesată pentru ambalare şi expediere. Comenzile sunt procesate zilnic sau săptămânal, în funcţie de articol.

Te rugăm să reţii, comenzile pot fi procesate chiar şi la doar trei ore după ce au fost plasate. Odată comanda procesată, nu mai poate fi anulată sau modificată.

Am solicitat o modificare în comanda mea, dar aceasta nu a fost făcută. Ce s-a întâmplat?

Dacă nu primeşti un e-mail de confirmare la solicitarea ta de modificare a comenzii, nu putem garanta faptul că această modificare sau anulare chiar a avut loc.

Am primit un produs deteriorat, ce ar trebui să fac?

Te rugăm să contactezi imediat Serviciul Clienţi şi să adaugi următoarele detalii:

  • Numărul comenzii
  • Numele articolului
  • Compania care a livrat produsul
  • Problema pe care articolul respectiv o are
  • O fotografie cu articolul respectiv

Odată ce am primit aceste informaţii, vom proceda în consecinţă. În funcţie de articol, este posibil să ţi se solicite să ne trimiţi produsul înapoi.

Pot să returnez/schimb personal articolul?

Nu. 

Cei de la Fulfilment Centre nu acceptă să returnezi/schimbi articolele personal. Trebuie să trimiţi articolul prin poştă la adresa de retur furnizată de reprezentantul Clienţi Magazin de recompense. 

După ce ajunge produsul la destinaţie în starea sa iniţială, o nouă comandă va fi trimisă către tine sau StarsCoin vor fi rambursate în contul tău Stars, în funcţie de preferinţele tale. 

Te rugăm să nu apelezi direct la depozit; nu se oferă niciun fel de informaţii şi nu vei putea cumpăra niciun articol de la Fulfilment Centre. 

Toate întrebările trebuie trimise la Serviciul Clienţi

Am comandat produse din magazin şi statusul comenzii este în continuare 'procesat', nu 'expediat'. De ce?

Nu toate centrele noastre de distribuţie utilizează aceleaşi metode pentru trimiterea comenzilor. Dacă nu vezi statusul comenzii tale ca expediat, aceasta nu înseamnă că nu a fost trimis. Pentru alte întrebări legate de comanda ta, te rugăm să contactezi Serviciul Clienţi.

Ce se întâmplă dacă nu este nimeni acasă la momentul livrării pachetului?

Poşta de stat/servicii poştale

În cazul în care comanda ta este expediată prin serviciile de poştă normală, livrarea va fi efectuată prin serviciile poştale locale din zona ta.

Metodele şi perioadele de timp pentru livrare diferă de la o ţară la alta, dar de obicei aceştia vor face până la doua încercări de a livra comanda înainte de a lăsa o înştiinţare, după care pachetul tău va fi păstrat la oficiul poştal. 

Înştiinţarea va specifica data şi ora la care au încercat să-ţi livreze pachetul, adresa şi orele de funcţionare ale oficiului poştal în care este păstrat pachetul, data în care el va fi disponibil pentru ridicare şi, uneori, un cod de referinţă.

În unele situaţii se poate aranja cu ei o relivrare sau, dacă nu se poate, va trebui să îţi ridici pachetul de la oficiul poştal menţionat. De obicei, ei vor păstra pachetul timp de până la două săptămâni, timp după care pachetul va fi returnat Magazinului de recompense sau va fi distrus.

Curieri/pachete a căror livrare poate fi urmărită

Dacă pachetul tău este livrat prin curier (cum ar fi FedEx), un cod de urmărire (tracking) îţi va fi trimis prin e-mail şi tu vei putea urmări pachetul online folosind site-ul curierului. Livrarea va fi organizată în totalitate de către curier.

Curierul va încerca de două sau trei ori să efectueze livrarea, lăsând după fiecare încercare o notificare cu data şi ora la care s-a încercat livrarea pachetului, un cod de urmărire, adresa şi numărul de telefon al biroului local şi, uneori, o dată în care ei vor reveni pentru relivrare.

Dacă încercările repetate de livrare ale curierului rămân fără succes, ei îţi vor solicita să ridici pachetul de la biroul lor local sau să îi contactezi pentru a aranja o dată şi oră de livrare care să-ţi convină.

De obicei, ei vor păstra pachetul timp de până la două săptămâni şi, dacă nu este ridicat sau livrat şi nu se poate lua contact cu tine, pachetul va fi returnat Magazinului de recompense sau va fi distrus.

Folosiţi o Politică de responsabilitate etică?

Da. Întrucât suntem lideri globali în industria jocurilor de noroc online, ne străduim să menţinem această poziţie privilegiată în tot ceea ce facem ca afacere. În consecinţă, ne asigurăm că produsele ce poartă marca noastră sunt fabricate într-o manieră responsabilă, respectând înalte standarde etice. Ne străduim să ne asigurăm că orice terţă parte angajăm în fabricarea produselor noastre de marcă este determinată să respecte exact aceleaşi standarde etice pe care le menţinem noi.

În cadrul acordurilor noastre comerciale cu producătorii terţe părţi, am încorporat angajamente etice standard ('ESU'), compatibile cu standardele recunoscute internaţional, iar aceste ESU privesc o gamă de aspecte etice de bază, menite să asigure că toţi cei implicaţi în fabricarea produselor ce poartă marca noastră sunt trataţi corect şi cu respect, sunt plătiţi conform cerinţelor juridice aplicabile şi operează într-un mediu care le recunoaşte diferenţele culturale, etnice şi filozofice. Un element esenţial al ESU este asigurarea că angajaţii întrunesc condiţiile vârstei minime legale şi interzicem în mod hotărât folosirea de muncitori minori şi/sau muncă forţată de orice fel, inclusiv munca deţinuţilor, ucenicia constrânsă sau destinată a restrânge circulaţia liberă. De asemenea, exigenţele ESU prevăd standarde acceptabile pentru practici legate de sănătatea şi securitatea muncii, că muncitorilor le sunt plătite salariile normale inclusiv pentru timpul suplimentar, că există restricţii privind orele de lucru şi că muncitorilor li se asigură condiţii acceptabile de muncă într-un mediu sigur.

În sfârşit, conform ESU, ne menţinem dreptul de a proceda la inspecţii periodice şi inopinate la fabricile folosite de furnizorii noştri, pentru a verifica şi documenta aderarea la normele noastre ESU, şi vom acţiona rapid pentru a ne asigura că aceştia rectifică şi rezolvă imediat toate problemele identificate în urma inspecţiilor.