Cum te putem ajuta?

Transfer bancar direct: Instrucţiuni Casierie (dispozitive mobile)

 

Pentru a confirma dacă o metodă de plată este disponibilă în ţara ta, te rugăm să te autentifici în Contul tău Stars şi să mergi la Casierie.

 

Pentru a solicita o retragere prin transfer bancar direct de pe dispozitivul tău mobil, urmaţi aceşti paşi:

  1. Autentifică-te în contul tău Stars.
  2. În funcţie de dispozitivul deţinut:
    • iOS: Apasă pe butonul Casierie din partea de jos a ecranului.
    • Android: Apasă pe iconiţa cu trei linii a meniului de navigare şi selectează Casierie.
    • Aplicaţia PokerStars Next Gen: Apasă pe Cont şi selectează Casierie.
  3. Selectează secţiunea Retragere.
  4. Introdu suma pe care doresti să o retragi şi apasă pe Retragere pentru a continua.
  5. Selectează transfer bancar direct dintre metodele de plată disponibile.
  6. Apasă săgeata verde pentru a continua.
  7. Introdu detaliile bancare solicitate.
  8. Confirmă că toate detaliile sunt corecte pentru a evita orice întârzieri şi/sau taxe de returnare şi trimite cererea.

Acordă 3-5 zile lucrătoare pentru ca retragerea să ajungă în contul tău bancar.

Important!
Nu uita niciodată să te deconectezi în mod adecvat, înainte de a închide aplicaţia pentru mobil:

  • iOS: Apasă pe butonul Mai multe din partea de jos a ecranului, apoi pe Ieşire.
  • Android: Apasă pe pictograma meniului din colţul stânga sus şi apoi pe Ieșire.
  • Aplicaţia PokerStars Next Gen: Apasă pe Cont şi apoi pe Ieșire.

Dacă esti blocat de sistem, aşteaptă 10 minute înainte de a te autentifica din nou

Părerea ta

A răspuns acest articol întrebării tale?

Articole ajutătoare conexe