Cum te putem ajuta?

Carduri: Instrucţiuni pentru retragere (dispozitive mobile)

Pentru a confirma dacă o metodă de plată este disponibilă în ţara ta, te rugăm să te autentifici în Contul tău Stars şi să mergi la Casierie.

Important:

  • Opţiunea de retragere prin card va fi disponibilă în Casierie doar dacă ai efectuat cel puţin o depunere folosind respectivul card în ultimele 12 luni.
  • Fondurile vor fi creditate automat pe acelaşi card pe care l-ai folosit pentru a efectua ultima ta depunere prin card.
  • Fondurile vor fi convertite automat în aceeaşi valută pe care ai folosit-o pentru a efectua ultima ta depunere prin card.
  • În cazul în care cardul ales de către sistem pentru procesarea retragerii tale automate nu mai este valid anulează solicitarea şi trimite-ne un e-mail.
  • Pentru a retrage pe un card nou, va trebui să efectuezi mai întâi o depunere prin el.

Pentru a solicita o retragere pe cardul tău, urmează aceşti paşi:

  1. Autentifică-te în Contul tău Stars.
  2. În funcţie de dispozitivul deţinut:
    • iOS: Apasă Casierie în partea de jos a ecranului.
    • Aplicaţia PokerStars Next Gen: Apasă pe Cont şi selectează Casierie.
    • Android: Apasă pe iconiţa cu trei linii a meniului de navigare şi selectează Casierie.
  3. Selectează secţiunea Retragere.
  4. Introdu suma pe care doreşti să o retragi şi apasă pe Retragere pentru a continua.
  5. Dacă ai retrageri automate în aşteptare, vei fi notificat cu privire la sumă şi metodele de plată disponibile pentru a retrage orice sumă rămasă.
  6. Dacă nu ai nicio retragere automată în aşteptare, pur şi simplu selectează tipul de card pe care vrei să-l foloseşti şi trimiteţi cererea.

Cererea ta va fi analizată în termen de 72 de ore şi creditată in termen de 10 zile lucrătoare.

Important!

Nu uita niciodată să te deconectezi în mod adecvat, înainte de a închide aplicaţia pentru mobil:

  • iOS: Apasă pe butonul Mai multe din partea de jos a ecranului, apoi pe Ieşire.
  • Aplicaţia PokerStars Next Gen: Apasă pe Cont şi apoi pe Ieșire.
  • Android: Apasă pe pictograma meniului din colţul stânga sus şi apoi pe Ieșire.

Dacă esti blocat de sistem, te rugăm să aştepţi 10 minute înainte de a te autentifica din nou.

Părerea ta

A răspuns acest articol întrebării tale?

Articole ajutătoare conexe