Caută în Ajutor

Scrie un cuvânt sau o propoziţie scurtă referitoare la căutarea ta în căsuţa de mai jos şi sistemul nostru de ajutor va reda cele mai relevante articole.

Caută

Revendicarea costurilor de transport pentru comenzile plasate în Magazinul de recompense

Preţul StarsCoin include taxele şi costurile de transport. Cu alte cuvinte, nu va trebui să plăteşti niciun cost suplimentar.

În cazuri rare, este posibil să fie necesar să plăteşti taxe vamale şi taxe autorităţilor relevante. Aceste taxe depind de ţara ta de rezidenţă şi sunt în afara controlului nostru. Este posibil să fie necesar să furnizezi anumite documente înainte de colectarea comenzii tale.

Important! Tu eşti în totalitate responsabil pentru plata oricăror comisioane şi/sau pentru furnizarea oricăror documente care pot fi cerute.

Aceste cerinţe sunt impuse de autorităţile din ţara ta şi nu de către noi. În majoritatea cazurilor, noi nici nu avem cunoştinţă de niciun cost posibil (cu excepţia cazurilor în care clienţii noştri ne spun despre aceste costuri). Dacă nu dai curs acestor solicitări, nu vom putea rambursa StarsCoin în contul tău.

Rambursăm cu plăcere orice comisioane vamale de import şi taxe acoperite la livrare. Pentru a obţine rambursarea acestor costuri, contactează-ne şi trimite-ne următoarele documente:

  • O copie a facturii comerciale inclusă în colet.
  • Chitanţa plătită (să indice suma).
  • Dovada că livrarea a fost din partea noastră (nota de preluare).

Le poţi trimite folosind formularul Contactează Serviciul Asistenţă, care poate fi găsit după cum urmează:

Website
  1. Ajutor
  2. Contactează-ne
Aplicaţie pentru mobil

Apasă Meniu (Android) sau Mai multe (iOS) apoi:

  1. Setări şi instrumente
  2. Asistenţă
  3. Contactează Serviciul Asistenţă
Program de joc pentru computer
  1. Ajutor
  2. Contactează Serviciul Asistenţă

Părerea ta

A răspuns acest articol întrebării tale?

Articole ajutătoare conexe