Cum te putem ajuta?

Raport conturi multiple

Integritatea jocurilor noastre este extrem de importantă pentru noi. Orice raport cu privire la conturi multiple pe care îl primim este verificat extensiv de către unul din specialiştii noştri.

Contactează-ne cu informaţii relevante folosind titlul 'Raport conturi multiple'. Apoi vom desfăşura o investigaţie amănunţită în ceea ce priveşte conturile raportate.

Un link spre formularul Contactează Serviciul Asistenţă poate fi găsit după cum urmează:

Website

  1. Serviciu Clienţi
  2. Contactează-ne

Computer

  1. Ajutor
  2. Contactează Serviciul Asistenţă

Mobil

Apasă Meniu (Android) sau Mai multe (iOS) apoi:

  1. Setări şi instrumente
  2. Asistenţă
  3. Contactează Serviciul Asistenţă

Dacă aflăm că acele conturi raportate aparţin aceluiaşi jucător, se vor lua măsurile necesare. Cu toate acestea, din cauza politicii noastre privind datele personale, nu vom putea să te informăm în privinţa măsurilor luate.

Părerea ta

A răspuns acest articol întrebării tale?

Articole ajutătoare conexe