Caută în Ajutor

Scrie un cuvânt sau o propoziţie scurtă referitoare la căutarea ta în căsuţa de mai jos şi sistemul nostru de ajutor va reda cele mai relevante articole.

Caută

Skrill: Depunere refuzată - identificare cauză şi rezolvare

Câteva posibile motive pentru o depunere Skrill refuzată includ:

  • Contul tău Skrill nu a fost creat cu succes şi nu deţine fonduri disponibile.
  • Când ai încărcat contul Skrill nu ai selectat opţiunea 'Voi folosi banii pentru jocuri de noroc'.
  • Cardul tău nu a fost acceptat de Skrill.
  • Adresa de e-mail Skrill introdusă nu este corectă.
  • Parola Skrill şi numărul de securitate introduse sunt incorecte.
  • Limita tranzacţiilor la Skrill a fost atinsă sau este insuficientă.

Dacă pagina web Skrill nu se deschide atunci când încerci să finalizezi depunerea:

  • Verifică dacă ai instalată cea mai recentă versiune a Browserului Web.
  • Verifică dacă fişierele HTML sunt asociate corect de către computerul tău cu un browser de internet:
    1. Deschide Internet Explorer.
    2. Click pe Tools - >  Internet Options - >  Programs
    3. Asigură-te că opţiunea Tell me if Internet Explorer is not the default web browser este bifată.
    4. Reporneşte Internet Explorer.
  • Instalează un program anti-spyware, cum ar fi Lavasoft, pentru a te asigura că nu există programe de tip adware care nu dau voie paginii să se deschidă.

Dacă problema persistă, te rugăm să contactezi Skrill.

Părerea ta

A răspuns acest articol întrebării tale?

Articole ajutătoare conexe