Caută în Ajutor

Scrie un cuvânt sau o propoziţie scurtă referitoare la căutarea ta în căsuţa de mai jos şi sistemul nostru de ajutor va reda cele mai relevante articole.

Caută

Schimbarea ţării înregistrate

Dacă te-ai mutat în altă ţară, te rugăm să te autentifici în Contul Stars din noua locaţie.

Apoi, trimite-ne o copie a documentului tău de identitate şi o copie recentă a unei facturi de utilităţi sau extras de cont bancar care arată clar numele tău complet, noua adresă şi data eliberării (nu mai vechi de 3 luni).

Poţi încărca documente prin intermediul clientului de joc în felul următor:

Computer:

  1. AjutorContactează Serviciul Asistenţă / Deschide formular Contactează Serviciul Asistenţă
  2. Categorie: Securitate şi verificare cont
  3. Subcategorie: Încarcă documente

Încarcă documente prin program de joc pentru computer

Mobil:

  1. Meniu (Android) / Mai multe (iOS) → Setări şi instrumente → AsistenţăContactează Serviciul Asistenţă
  2. Categorie: Securitate şi verificare cont
  3. Subcategorie: Încarcă documente

Încarcă documente prin aplicaţia pentru mobil

Aplicaţia web:

  1. Cont
  2. Ajutor
  3. Contactează Serviciul Clienţi (e-mail)
  4. Categorie: Securitate şi verificare cont
  5. Subcategorie: Încarcă documente

Încarcă documente prin aplicaţia pentru web

Echipa noastră îţi va verifica apoi documentele şi va actualiza contul.

Părerea ta

A răspuns acest articol întrebării tale?

Articole ajutătoare conexe